lördag 15 december 2012

Dags att fylla på.

Precis som rubriken säger. Dags att fylla på lagret. Eller vad man säger!

Har beställt lite mer från Fitnessguru.
Min One Meal börjar ta slut, har inte samma smak som den på bilen, har Madagascar Vanilla. Och den är så jäkla god!!

Ja ni ser ju vad jag har beställt... Dom där Heat kapslarna har jag hemma fast dom som man ska ta innan man går och lägger sig. Dom jag beställde nu ska man ta på dagen.

Dricker Recovery, ett proteinpulver som man ska ta efter man tränat, men har ganska mycket kvar av det fortfarande. Den smakar Belgian Dark Chocolate, ingen favvo för mig! När det är dags att beställa mer av den så tar jag en annan smak!

Beställde Creatine för just nu står jag still. Ingenting händer, varken när det gäller musklerna eller kondisen. Frustrerande!!!

Nu är jag som ett barn på julafton, vill att grejerna ska komma NUUUU!

Puss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar