tisdag 6 november 2012

Älskar den!

Senaste tillskottet i familjen.

Och ja det är ett stavfel på den men det var jag som godkände skissen så ansvaret ligger på mig, vilket är helt logiskt! Jag var lite trött och förmodligen tankspridd som vanligt :) Klandrar inte han som gjorde den och jag kommer fortsätta gå dit. Det här är min tredje tatuering och det är samma människa som gjort dom. Och jag är super nöjd med ALLA tatueringar han gjort på mig. Tycker det är lite charmigt med stavfelet, passar mig som person väldigt bra hahaha.

Ville bara säga att jag älskar min nya tatuering och det är INTE tatuerarens fel! :)

Godnatt lovers & haters

2 kommentarer:

  1. Har läst disskusionerna runt din tatuering (som förövrigt är jävligt fin) och håller med de som tkr du ska lägga till ett S, Rest in Pieces, jag menar, hur häftigt vore inte det? ;)

    SvaraRadera
  2. Funderar på att lägga dit ett "S" för som sagt det skulle vara rätt grymt ;) ska träffa tatueraren när den läkt klart så får vi se vad vi kommer på. Kommer uppdatera om det sen när det är aktuellt :) Tack, för din kommentar :D

    SvaraRadera