söndag 18 november 2012

Hur söta som helst.

Igår kom minitroll som vanligt till min säng. Han fick välling och jag gick och gjorde mig klar för kvällen, gick och kollade flicktrollet. Gissa om jag blev förvånad när jag hittar henne sittandes på golvet med huvudet i sängen! Haha länge sen hon gjorde så. Förut hade hon en tendens att glida ur sängen utan att vakna.
Lyfter henne till sängen och förklarar för henne att hon satt på golvet och sov. Självklart så hörde minitroll att storasyster var vaken. Han kommer springandes och ropar "toratytter" hur glatt dom helst. Syskonkärlek!

Sen blev det den vanliga processen med snuttis byten när jag och minitroll lagt oss. Han har två snuttisar och den ena ska jag ha när han sover i min säng. Så han lägger den ena snuttisen i mitt ansikte och den andra myser han med. Sen efter ett tag då byter han och håller på så tills han somnat.

Älskar mina underbara barn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar