tisdag 23 oktober 2012

Älskar er mina små trotsiga sötproppar!

Trollen och jag tog en riktig lat morgon. Dom började egentligen på dagis/skolan runt 9.00 men vi kom dit strax innan 10 ^^
Skönt att slippa stressa en morgon!
Hämtade hem dom runt 15, lekte ute en sväng på lekplatsen med Helena och hennes två söta troll, hem laga mat medan mini troll kollade på film och tjej trollet lekte hemma hos Helena. Sen byggde vi lego till det var dags att lägga mini troll. Dunder mysig eftermiddag/kväll!

Blev inte lika mysigt när det var dags att lägga tjej trollet. Trots, gnäll, grin, tjat, lite mer trots. Till slut så ledsnade den gråhåriga mamman!

Men imorn har jag bestämt mig för att det ska va en bra dag från början till slut! Ska hälsa på älskade farmor imorn med trollen och äta go middag. Mums!

Kommer vara stolt över er oavsett vilken väg i livet ni väljer mina små troll! Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar